۱۳۸۸ اسفند ۲۳, یکشنبه

۱۳۸۸ اسفند ۱۷, دوشنبه

دستخوش نوکری ، نقدی پرداخت شد

وزارت خارجه آمریکا با کنار گذاشتن احتیاط های اولیه در حمایت علنی از عناصر دخیل در فتنه پس از انتخابات، رسماً اعلام کرد به یکی از این افراد- در پوشش فعال مدنی- جایزه می دهد. شادی صدر که از افراد دم دستی در فتنه سبز محسوب می شود 26 تیرماه گذشته به خاطر شرکت در اغتشاشات حاشیه نمازجمعه بازداشت و پس از 11 روز آزاد شد و مدتی بعد از کشور خارج شد.

وزارت خارجه آمریکا از زمان دولت بوش (سال 2007) جایزه ای را در پوشش فعالیت مدنی به عناصر نشان شده خود در کشورهای مختلف و اغلب کشورهایی که با آمریکا در تعارض هستند اعطا می کند.

ملنی ورویر نماینده وزارت خارجه آمریکا، شادی صدر را در کنار چند زن قبرسی، دومنکینی، افغانی، کنیایی، کره ای، سری لانکایی، سوری و زیمبابوه ای در شمار 10 زن شجاع در سال 2010 معرفی کرده است. صدر چند ماه پیش نیز همراه رویا و لادن برومند جایزه مسمابه لخ والسا (مهره آمریکا) را دریافت کرده بود.


ادامه مطلب

بدون شرح!!!




ادامه مطلب

تشكيل جنبش وبلاگي "معصومي‌نژاد را آزاد كنيد "

واكنش وبلاگ‌نويسان ايراني به بازداشت خبرنگار رسانه ملي؛
تشكيل جنبش وبلاگي "معصومي‌نژاد را آزاد كنيد "

چهارشنبه پاياني, و بقاء روي سياهي براي فتنه‌گران


چهارشنبه پاياني, و بقاء روي سياهي براي فتنه‌گران

آنچه در روز 22 بهمن ماه امسال با حضور دهها ميليوني ملت در خيابانها به وقوع پيوست را مي‌توان بلندترين فرياد ملتي دانست که از هشت ماه اغتشاشگري و زياده خواهي اقليتي فاسق به تنگ آمده‌اند. اين حضور باشکوه ملي چنان ضربت محکمي بر دهان فتنه‌گران فرود آورد که تا مدتها ناتوان از تجزيه و تحليل آن بوده و در کما بسر مي بردند. چند روز توليد کشيد تا دعواها و درگيريهاي درون گروهي فتنه‌گران به پايان برسد و سراسيمه براي انتقام گيري از ملت آماده شوند.

پيشنهادات پيشاپيش شکسته خورده‌اي چون برگزاري جشن تولد براي موسوي در 11 اسفند, بزرگداشت مرگ مصدق در 14 اسفند و پيوستن به جنبش زنان با کشف حجاب! در روز 17 اسفند بمناسبت روز جهاني زن در همين راستا طراحي و در دنياي مجازي و توهمي سبزها منتشر گرديد. اما آنچه اتفاق افتاد بازهم تکرار شکست همه نقشه‌هاي سبز و سياه بود...



ادامه مطلب



چه کسی امام زدایی می کند؟



چه کسی امام زدایی می کند؟

ياسر انصاري

عملکرد قابل تامل موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) اگرچه همواره مورد نقد دلبستگان به آن حضرت بوده است، اما با توجه به اتفاقات چند ماه گذشته بدون تردید می توان مواضع و اقدامات موسسه مذکور را نقطه عطفی در انحراف از وظیفه اصلی خویش قلمداد نمود.


ادامه مطلب

نامه بسيج دانشگاه شريف به همسر شهيد باكري



نامه بسيج دانشگاه شريف به همسر شهيد باكري

بسيج دانشجويي دانشگاه صنعتي شريف طي نامه اي از مواضع انقلابي و ولايي همسر شهيد مهدي باکري تقدير و به آرمان هاي شهدا اعلام وفاداري کرد.



تمام غرب‌گراها برای رسیدن به قدرت دست به خشونت می‌زنند



تمام غرب‌گراها برای رسیدن به قدرت دست به خشونت می‌زنند


دکتر محمدصادق کوشکی

یعنی مجاهدین خلق وجهه بین‌المللی ندارند … و اگر قرار باشد انقلاب را سرنگون کنند و خودشان حاکم گردند نیازمند چهره‌های سرشناس مثل نهضت آزادی و بنی‌صدر هستند اما از آن طرف بنی‌صدر و نهضت آزادی برای بدست گرفتن قدرت نیازمند به پیاده نظام‌اند … و این 2 گروه در 14 اسفند به هم می‌رسند



ادامه مطلب


آرمان‌های امام روح الله همچنان مورد هجمه




آرمان‌های امام روح الله همچنان مورد هجمه

دکتر سروش

چندی پیش ویدئویی از عبدالکریم سروش منتشر شد که در آن به سید احمد خمینی یادگار امام جسارت کرده بود. این بار اول هم نبود. او و همفکرانش سابقه‌ای دراز در توهین به امام خمینی(ره) و آرمان‌هایش دارد.ولی بیت امام خمینی و مرکز نشر آثار ایشان، هیچ واکنشی نشان ندادند. شاید به خاطر منافع حزبی و سیاسی افراد حاضر در این مرکز؛ سروش بار دیگر این رویه را در پیش گرفته است.



۱۳۸۸ اسفند ۱۶, یکشنبه

حکم اعدام ساختگی برای دانشجوی 20 ساله !!!

حکم اعدام ساختگی برای دانشجوی 20 ساله !!!
        دروغ دیگر حامیان موسوی افشا شد ؟؟؟
                وکیل مدافع محکوم هم تکذیب کرد!!!



آیت الله مکارم شیرازیصدور هرگونه فتوا از جانب ایشان درباره اعدام برخی متهمان اغتشاشات اخیر را تکذیب کرد!

وکیل مدافع محکوم هم تکذیب کرد!!!
انتشار پاسخ دفتر آیت الله مکارم شیرازی در فارس نیوز و جوان آنلاین...