۱۳۸۹ فروردین ۲۸, شنبه

اصلاح طلبان در کافی شاپ

برنامه ریزی اصلاح طلبان در کافی شاپ خیابان ولی عصر

شنیده های موثق حاکی است که هفته گذشته برخی از عناصر مدعی اصلاح طلبی و بویژه یکی از چهره های فرهنگی فراکسیون مشارکت در مجلس ششم به همراه برخی سرشاخه های دانشجویی که دارای مشی و تفکر مارکسیستی بودند و همچنین برخی چهره های هنری و فیلمسازان مخالف نظام در یکی از کافی شاپ های خیابان ولیعصر دور هم جمع شده و برای برون رفت جریان سبز از ورشکستگی فعلی راهکارهایی را مورد برررسی قرار دادند. در این جلسه یکی از اصلاح طلبان تندرو مطرح کرده که جنبش سبز تا حالا یک بعدی کار کرده و از ابزارهای فرهنگی موثر استفاده نکرده است.

ما باید با تهیه فیلم و تئاتر و نمایش برای هوادارانمان خوراک فکری تهیه کنیم. جنبش سبز از نظر نیروهای مذهبی ضعیف است اما چاره ای نداریم که از دین استفاده ابزاری کنیم و تظاهر به دینداری کنیم تا بتوانیم بدنه جامعه را به سمت اهداف خودمان جلب کنیم.

یکی دیگر از سرشاخه های فعالیت های دانشجویی متمایل به مشارکت و مجاهدین انقلاب در این جلسه گفته است اعتراضات خیابانی و تخریب اماکن و اموال عمومی دیگر برای ادامه کار مفید نیست بلکه از این پس باید برای جلب هواداران جدید به دنبال اعتصابات کارگری و مراکز آموزشی و... برویم
برگرفته از روزنه با سپاس از محمد رضا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر