۱۳۸۸ بهمن ۲۱, چهارشنبه

برخي مسئولان دانشگاه تربيت معلم با اغتشاشگران همراهي مي‌كنند

مبشري در گفتگو با فارس:
برخي مسئولان دانشگاه تربيت معلم با اغتشاشگران همراهي مي‌كنند

خبرگزاري فارس: مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه تربيت معلم از همراهي و حمايت برخي مسئولان اين دانشگاه با اغتشاشگران انتقاد كرد.


حجت‌الاسلام مبشري مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه تربيت‌معلم در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاري فارس، اظهار داشت: متاسفانه در خردادماه شاهد آن بوديم كه برخي افراد در روند برنامه‌هاي آموزشي و فرهنگي دانشگاه اخلال ايجاد مي‌كردند و اين برنامه‌ها را بر هم مي‌زدند اما به كميته انضباطي دانشگاه احضار نمي‌شدند.
وي با بيان اينكه پس از جريانات مربوط به انتخابات دهم رياست جمهوري كه اين افراد شيشه‌هاي دانشگاه را شكستند و در دانشگاه اغتشاش‌آ‌فريني كردند با درخواست مكرر دانشجويان و مسئولان دلسوز دانشگاه تربيت معلم اين افراد به كميته انضباطي احضار شدند اما برخي مسئولان دانشگاه در روند بررسي پرونده‌هاي آنها اخلال ايجاد كردند.
مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه تربيت‌معلم با بيان اينكه در جلسات كميته انضباطي اغتشاشگران، نوعي همراهي برخي مسئولان دانشگاه و بعضا حمايت آنها از اين افراد ديده مي‌شد،‌ تاكيد كرد: در همين باره اگر حكمي هم احيانا براي آنها صادر مي‌شد اين افراد در اجراي آن تعلل مي‌كردند.
حجت‌الاسلام مبشري ادامه داد: فكر مي‌كنيم در آينده‌اي نه چندان دور پرونده برخي از اين افراد در دادگاه‌هايي بيرون از دانشگاه بررسي شود.
وي ضمن تائيد همكاري برخي مسئولان دانشگاه با اغتشاشگران گفت: ما اين همكاري را از نزديك لمس كرده و ديده‌ايم.
مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه تربيت‌معلم ادامه داد: متاسفانه خبرهايي به گوش مي‌رسد كه همين افرادي كه حامي افراطيون در دانشگاه هستند، در حال حاضر سعي دارند به خانم حجازي‌زاده سرپرست دانشگاه تربيت معلم نزديك شوند و به نوعي افكار ايشان را به سمتي كه خودشان مي‌خواهند متمركز كنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر